W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię.
Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: info@missi.pl lub pocztą na adres korespondencyjny firmy.

Reklamowany towar prosimy wysyłać za pomocą Poczty Polskiej na adres korespondencyjny do naszej Skrytki Pocztowej:
SNM Sp. z o.o.
Skrytka Pocztowa 421
ul. 1 Maja 2,
43-300 Bielsko-Biała
(W przypadku braku takiej możliwości prosimy o kontakt przed wysyłką)

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy. 
Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy. 
Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego. 
Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Przewiń do góry
Far far away, behind the word mountains, far from the countries Vokalia and Consonantia there live the blind texts.